• info@fellerservice.ir
  • 02172036

معرفی چای ساز TS 070 فلر

نمایندگی تعمیرات فلر
10 2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
Read Time:3 Minute, 27 Second

یکی از محصولات لوازم خانگی فلر که تولید و عرضه می شود، چای ساز می باشد. چای ساز هایی که توسط فلر تولید می شوند همگی دارای خصوصیات کیفی و ظاهری خوبی می باشند. بطوریکه چشم خریدار را همراه خود می کنند. از انواع پر فروش چای ساز فلر می توان به چای ساز TS070 فلر اشاره کرد. چای ساز 070 از پرفروشترین چای ساز های فلر می باشد.

مشخصات چای ساز فلر مدل TS 070

چای ساز 070 فلر، در چندین رنگ سفید، مشکلی، نقره ای، قرمز، آبی نفتی و سیلور تولید شده است. البته پر طرفدارترین رنگ این محصول سفید و مشکی می باشد.

چای ساز 070 امکان چرخش 360 درجه دارد و با داشتن ترموستات استریک در دوطرف بدنه خیال شما را از بابت اتصالی راحت می کند.

چای ساز TS 070 فلر

همانطور که در تصویر می بینید این کتری قوری قابلیت چرخش 360 درجه دارد، و براحتی هنگام استفاده در هر مکانی از آشپزخانه جا میگیرد.

این موضوع باعث می شود گذاشتن و برداشتن کتری روی کفی آن براحتی صورت بگیرد و راحتی فوق العاده ای را برای کاربر به ارمغان می آورد.

از طرفی باعث می شود که شما بتوانید براحتی این محصول را در هر زاویه ای که به آشپزخانه شما زیبایی می بخشد قرار دهید.

مصرف برق چای ساز 070

مصرف برق این نوع از چای ساز ها بخاطر اینکه در بصورت اتومات از حالت جوش به حالت وارمر(گرم نگهدارنده) می رود بسیار پایین است.

البته المنت چای ساز 070 در حالت جوش 2000 وات خواهد بود و هنگامیکه بعد از مدتی چای ساز آب را بجوش آورد و به حالت وارمر رفت، المنت وارمر روشن خواهد شد و مصرف برق چای ساز 200 وات می گردد.

در کل مصرف برق این چای ساز بسیار پایین و مقرون به صرفه بوده و از لحاظ مصرف برق جای نگرانی ای برای مصرف کننده نخواهد بود.

 

شیشه چای ساز فلر 070

جنس شیشه چای ساز 070 از نوع پیرکس نشکن می باشد. این شیشه توسط شرکت شات آلمان تولید شده است و در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم می باشد. همانطور که واضح است قسمت اصلی این دستگاه همین شیشه است و لازم مراقبت های ویژه ای در مورد این قسمت داشته باشید چرا که در صورت شکستن ممکن است دیگر قابل تعویض نباشد.

جنس بدنه چای ساز فلر 070  از نوع پلاستیک ABS بوده و کیفیت بالایی دارد. قوری این محصول بصورت چینی یا بصورت پیرکس ارائه می شود. البته این موضوع برای خانم های خانه دار از لحاظ زیبایی ممکن است مهم باشد. پس هنگام خرید به این نکته دقت کنید که قوری آن داخل بسته بندی از چه جنسی می باشد.

هر دو نوع قوری زیبایی های خودشان را دارا هستند اما این که کدام انتخاب بشود به سلیقه کاربر بستکی دارد.

چای ساز TS 070 فلر

شماره تماس واحد فروش: 02172036

چای ساز TS 070 فلر
چای ساز TS 070 فلر

همانطور که در دو تصویر بالا مشاهده میکند این چای ساز از دو بخش اصلی بدنه و کفی تشکیل شده است و ظرفیت کلی این دستگاه تقریبا 3 لیتر آب می باشد.

جنس فلز روی المنت دستگاه از نوع استیل ضد زنگ می باشد و هنگام استفاده از محصول نیازی نیست که نگران زنگ زدگی باشید. البته خیلی خوب است که بعد از استفاده از این محصول آب آنرا خالی کرده و داخل آن را خشک کنید.

ترموستات چای ساز فلر 070

ترموستات چای ساز فلر 070 از نوع استریکس 1597 می باشد که برترین نوع ترموستات در دنیا می باشد که عمر مفید این دستگاه را چندین برابر کرده است. به همین خاطر است که این محصول فلر بازدهی بالا و عمر بالایی دارد.

ترموستات استریکس

ترموستات استریکس  STRIX در بین انواع ترموستات ها، بهترین می باشد و از لحاظ قیمتی نیز جزء گرانقیمت ترین انواع ترموستات می باشد.

خدمات پس از فروش فلر

با توجه به اینکه شما این محصول را از نمایندگی رسمی فلر خریداری میکنید، ضمانت 24 ماهه شامل آن خواهد شد. بعد از این مدت نیز بمدت 5 سال خدمات پس از فروش نیز شامل محصول شما می شود.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر شما می توانید به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و بصورت تلفنی ار کارشناسان فروش اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

Happy
Happy
33 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
33 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
33 %
Surprise
Surprise
0 %
برچسب گذاری شده : / /

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.